Бройлери

Сьогодні бройлерні ферми стикаються з багатьма проблемами. Різні концепції вирощування, вплив навколишнього середовища, добробут тварин, зниження чутливості до антибіотиків і зміна цін на корми та м’ясо. У Коудайс ми дуже добре знаємо, що відбувається на фермі та на ринку. Ми знаємо, як працювати з годівлею та менеджментом, щоб гарантувати досягнення найбільшого успіху.

Найкраща ефективність корму в поєднанні з високою якістю м’яса

Сергій Гудима
Спеціаліст по вирощуванню птиці
Сергій Гудима
Спеціаліст по вирощуванню птиці

Передбачуваність є ключовою

Ключем до прибутку є стабільно хороші технічні результати з мінімально можливими витратами на корм. Тому важливо правильно перевіряти сировину, знати реакцію бройлерів на зміну рівнів поживних речовин і вплив добавок у різних ситуаціях. Наші R&D центри передового рівня витрачають багато часу, щоб відповісти на ці запитання, це нам дає змогу оптимізувати результати на фермах.


У вас є проблеми? Ми можемо вам допомогти!

Часті запитання

У нас є відповіді на ваші запитання

Для домашнього господарства ми розробили типові рецепти для годівлі бройлера. Ознайомитись з ними ви можете за посиланням: інструкція з приготування комбікорму для бройлерів

Для цього важливо знати реакцію птахів на різні рівні поживних речовин, добавки та вплив сировини. Завдяки нашій спеціалізованій R&D команді, розташованій у кількох дослідницьких центрах у світі, ми знаходимо відповіді на ці запитання. У поєднанні з нашим багатим досвідом у цій галузі ми допомагаємо нашим клієнтам створювати оптимальні рішення для різних обставин і проблем, з якими вони можуть зіткнутися.

Так, звісно! Щоб знайти правильне, економічно ефективне рішення, наші експерти проводять ретельний аналіз, беручи до уваги годівлю, здоров’я та утримання. Це визначає найефективнішу стратегію годівлі для вирішення або принаймні часткового покращення кожної конкретної проблеми, з якою можуть зіткнутися бройлери.

Ми бачимо на ринку все більше різних концепцій, коли мова йде про виробництво м’яса бройлерів. У нашій компанії ми маємо безпосередній досвід роботи з більшістю, якщо не всіма концепціями на ринку. Отже, так, ми можемо!